#

SoundLife

Hos SoundLife har vi en dybfølt interesse i musik og lydgengivelse.

Vi har mere end 28 års professionel erfaring med arbejdet indenfor lyd-industrien. Vores kompetencer spænder fra Customer Install, Broadcast, PA og BTB salg af højttalerenheder - til eksportsalg af højttalere og salg af dyre high-end produkter direkte til forhandlere i Danmark, Sverige og Norge.

Vores erfaring kombineret med vores høje krav til produkterne betyder, at du er sikret høj kvalitet og den bedste service, når du vælger vores produkter.
Kvalificeret og professionel vejledning

SoundLife handler med produkter af højeste kvalitet til Hi-Fi branchen. Derfor er det afgørende, at vi vælger vores forhandlere med omhu. Vores produkter sælges således kun gennem de specialiserede Hi-Fi butikker i Danmark, hvor vi ved, at du som kunde kan få en kvalificeret og professionel vejledning. Her har personalet den nødvendige viden om vores produkter og ikke mindst kompetence til at vejlede dig på bedste vis. Hos vores forhandlere kan du også få lagt en langsigtet plan for din investering, så du undgår de ærgerlige fejlkøb.


Vi er stolte af vores produkter og ikke mindst det fællesskab Vi er en del af. Vore brands er bygget af mennesker, alle med passion for gengivelse af musikken og respekt for kunsterne der fremfører den.


Fantastisk lyd skaber liv. Vi hos SoundLife er først tilfredse, når du er meget tilfreds.


Velkommen til.

#

"Jeg henvendte mig til Focal på baggrund af utilfredshed med mine Diablo Utopia og efter et par dage blevet jeg ringet op af Soundlife. Lars gennemgik min placering og akustiske forhold i lytte rummet.
Efter hans anvisninger om placering, blev oplevelsen en helt anden. Jeg gik fra at være frustreret og i tvivl, til at blive en ufattelig glad og tilfreds ejer af mine Focal højttalere.
Hele vejen igennem forløbet, fik jeg en både serviceminded og kyndig faglig support.
En super god oplevelse."

Søren Hedegaard, Slagelse


SoundLife er serviceminded
og ønsker altid at give kvalificeret
og professionel vejledning.

#
#
#
#
#